کشف بیش از ۱۸۳ کیلو گرم حشیش و تریاک در سیریک 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف بیش از ۱۸۳ کیلو گرم مواد مخدر حشیش و تریاک در دو عملیات ضربتی پلیسی در شهرستان سیریک خبرداد.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت : مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مواد افیونی از مرز‌های شرقی به شهرستان سیریک بوسیله یکدستگاه پژو ۴۰۵ مطلع شدند و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیریک قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با تشکیل تیم منسجم به محل قبل از ایست و بازرسی شهید سیاوشی مهر سیریک اعزام، و در یک عملیات ضربتی خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد را شناسائی و ضمن توقیف در بازرسی از آن ۱۰۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و یک نفر متهم نیز دستگیر گردید.

سردار جاویدان در ادامه گفت: در عملیاتی مشابه نیز مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "سیریک" حین اجرای طرح ایست و بازرسی و کنترل خودرو‌های عبوری در محور محدوده دوراهی گوان قبل از ایست و بازرسی شهید سیاوشی مهر به یک دستگاه خودروی پراید سفید مشکوک و دستور ایست صادر کردند. 

وی افزود: راننده به دستور ایست پلیس توجهی ننموده و قاچاقچیان، چون درتعقیب و گریزعرصه را بر خود تنگ دیده با رها کردن خودرو وبا توجه به تاریکی هوا ازمحل متواری که با هوشیاری ماموران مقدار ۸۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در داخل خودرو کشف شد. 

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این دو عملیات دو دستگاه خودرو توقیف و مجموعا ۱۸۳ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش و تریاک کشف شده، گفت: ضمن معرفی متهم پرونده کشف حشیش به مرجع قضائی، دستگیری سایر متهمان نیز در دستور کار قرار دارد.

سردار جاویدان تاکید کرد: با توجه به حضور و اشرافیت مجموعه انتظامی در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان و سوداگران مرگ در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.